خط آزاد
تقی پور
مهاجر/دولت در رفع موانع صادراتی صادقانه عمل کند
دریافت تندیس واحد نمونه صنعتی از استاندار مازندران دکتر یونسی
چوب و کاغذ مازندران متعهد به تولید
آغاز صادرات رسمی کیوی از بندر امیرآباد به بازارهای جهانی
جهان را جنگ می بلعد
دونرخی شدن نهاده در سامانه بازارگاه مخل تولید است
اطلاعیه مهم به مشترکین گرامی گاز طبیعی استان مازندران
با خط سوم
آیا باز « پل پیروزی » خواهد شد ؟
آنان که رفتند و اینان که نرفتند !!
پاسخ به یک پرسش مهم
وطنم در سوگ درختان تو من گریانم
مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی « ذهن روشن
مروری بر زندگی شهیده منصوره عالیخانی
مروری برزندگی فعال رسانه ای علمی ودانش آموخته ی ممتازشهیده یاسمین باکوئی کتریمی.
جنگ روایت ها یا روایت جنگ ها ؟
و ما ادراک ما غزه ؟
نقش رسانه ها و فضای مجازی در تقویت مشارکت مردمی در مدیریت شهری
جنگ و هویت زنانه
فراتر از گواهیهای کاغذی
و اینبار و اینک « ایران » در پناهگاه « ایرانیان »
مجتبی زارعی خطاب به اختلاف افکنان در زمان جنگ: اختلاف افکنی نکن!
مرثیهای بر مصلح مهارتآفرین
وقتی که جهان سر تعظیم فرو می آورد
ما و این دمل چرکین/رژیم صهیون با دم شیر بازی کرد
برای زنان کارآفرین ایرانی
آتشکدههای مهارت و توفان سیاست
یک الگوی ناب در عرصه اطلاع رسانی
ارزشیابی سیستم منابع اطلاعات پژوهشی
کنترل و نظارت و تصمیم گیری در مواقع بحران
سرمایه گذاری در مهارت آموزی و نقش آن در تولید ناخالص داخلی.
تلاقی لیالی قدر وبهار طبیعت
فواید روزه برای سلامتی چیست؟
رسانه های چکمه پوش و ستاره بر دوش
مفهوم همت در اقتصاد
ما و ناترازی ها بقلم جعفر سهرابی
ما و ناترازی ها
رمز و رازهای مانایی یک مکتب و امت
نقش رسانه در مشارکت اجتماعی شهروندان جهت توسعه گردشگری و جغرافیای پایدار شهری
وندالیسم یا پدیده تخریب گرایی اموال عمومی
درباره شهیدعلی نبی پورانگجی
جشن باستانی امرداد
رد یک شایعه
نظام منسجم و کارآمد بازرسی در شهرداریها
ما و یک دوم خرداد و یک حماسه دیگر !
مدیریت تصمیم گیری
نقش فضای سبز در توسعه پایدار شهری
مهم ترین خواص سیب
سواد سلامت رسانه در نوجوان و جوان
تبلیغات
نقش رسانه در مشارکت اجتماعی شهروندان جهت توسعه گردشگری و جغرافیای پایدار شهری
چکیده خبر :
یادداشتی از حمیده ظاهری
انسان قرن حاضر با یک شبکه رسانه ای رنگین کمانی مواجه است که همه تار و پود او و جامعه اش را در بر می گیرد پس ناگفته پیداست در چنین زمانه ای ، رسانه صرفا یک ابزار ...
متن کامل خبر :
یادداشتی از حمیده ظاهری
انسان قرن حاضر با یک شبکه رسانه ای رنگین کمانی مواجه است که همه تار و پود او و جامعه اش را در بر می گیرد پس ناگفته پیداست در چنین زمانه ای ، رسانه صرفا یک ابزار اطلاع رسانی نیست بلکه علاوه بر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی « خط سیر » زندگی انسان را نیز تبیین و تدوین می کند پس بیهوده نیست که یک ضرب المثل انگلیسی می گوید :« اگر دنبال برگ برنده ای اول یک رسانه تهیه کن !!» و باز بی جهت نیست که بزرگترین سرمایه داران عصر حاضر صاحب و مالک بزرگترین رسانه های مکتوب ، شنیداری و دیداری هستند چرا که به گفته یک جامعه شناس نروژی :« رسانه قرن ما تعیین کننده سرنوشت ما است » این همه را گفتیم تا بر این مهم تاکید کنیم برای مشارکت مردم یک جامعه در اهداف و برنامه های آن جامعه رسانه نقش بی بدیل و بی تکراری دارد اما این همه قصه رسانه و جادوی آن نیست چرا که وقتی این ابر ابزار قرن ما میتواند درست ایفای نقش کند که رسانه را به افراد آگاه ، متخصص و بلند همت بسپاریم و لا غیر . باری هم گردشگری و هم جغرافیای پایدار شهری سخت نیازمند مشارکت داشتن مردم هستند چرا که برای جذب گردشگر ،مردم یک جامعه حرف اول و آخر را می زنند تا آنجا که در کشورهای توسعه یافته از برخی رسانه ها فقط و فقط برای آموزش شهروندان در موضوع « رفتار مناسب با گردشگران » استفاده میشود یا از رسانه برای تفهیم این امر مهم بهره می برند که در جهان امروز صنعت گردشگری چه مزایا و محسناتی دارد زیرا به درستی باور دارند که مردم وقتی در این حوزه یا حوزه های دیگر مشارکت خواهند کرد که سهمی از آن ببرند و یا در منافع آن سهیم باشند سخن کوتاه آنکه در هر دو موضوع مورد بحث ما بیش و پیش از هر چیز نیازمند فرهنگ سازی هستیم و بخش مهمی از این فرهنگ سازی فقط و فقط با رسانه انجام خواهد شد پس از آن است که خواهیم دید مردم خود داوطلب مشارکت میشوند بی آنکه بقول ژان پل سارتر « برایشان دعوت نامه ارسال کنیم »