با خط سوم
پاسخ به یک پرسش مهم
وطنم در سوگ درختان تو من گریانم
مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی « ذهن روشن
مروری بر زندگی شهیده منصوره عالیخانی
مروری برزندگی فعال رسانه ای علمی ودانش آموخته ی ممتازشهیده یاسمین باکوئی کتریمی.
جنگ روایت ها یا روایت جنگ ها ؟
و ما ادراک ما غزه ؟
نقش رسانه ها و فضای مجازی در تقویت مشارکت مردمی در مدیریت شهری
جنگ و هویت زنانه
فراتر از گواهیهای کاغذی
و اینبار و اینک « ایران » در پناهگاه « ایرانیان »
مجتبی زارعی خطاب به اختلاف افکنان در زمان جنگ: اختلاف افکنی نکن!
مرثیهای بر مصلح مهارتآفرین
وقتی که جهان سر تعظیم فرو می آورد
ما و این دمل چرکین/رژیم صهیون با دم شیر بازی کرد
برای زنان کارآفرین ایرانی
آتشکدههای مهارت و توفان سیاست
یک الگوی ناب در عرصه اطلاع رسانی
ارزشیابی سیستم منابع اطلاعات پژوهشی
کنترل و نظارت و تصمیم گیری در مواقع بحران
سرمایه گذاری در مهارت آموزی و نقش آن در تولید ناخالص داخلی.
تلاقی لیالی قدر وبهار طبیعت
فواید روزه برای سلامتی چیست؟
رسانه های چکمه پوش و ستاره بر دوش
مفهوم همت در اقتصاد
ما و ناترازی ها بقلم جعفر سهرابی
ما و ناترازی ها
رمز و رازهای مانایی یک مکتب و امت
نقش رسانه در مشارکت اجتماعی شهروندان جهت توسعه گردشگری و جغرافیای پایدار شهری
وندالیسم یا پدیده تخریب گرایی اموال عمومی
درباره شهیدعلی نبی پورانگجی
جشن باستانی امرداد
رد یک شایعه
نظام منسجم و کارآمد بازرسی در شهرداریها
ما و یک دوم خرداد و یک حماسه دیگر !
مدیریت تصمیم گیری
نقش فضای سبز در توسعه پایدار شهری
مهم ترین خواص سیب
سواد سلامت رسانه در نوجوان و جوان
از مرزهای ملی تا مرزهای ضد ملی
جهش ، مردم و راهی همه افتخار و سرفرازی
تبلیغات
حقیقتی بنام روابط عمومی ادارات پلی میان مردم ومِسِئولین

چکیده خبر :
یادداشتی از محمد فاضل آبرون
حقیقت زیر دستان هنرمند شما جان می گیرد. در شگفتانه مسئولیت درروابط عمومی ها ی ادارات ودستگاههای اجرایی آنچه این حرفهرا سخت ودشوار میکند این است که روابط عمومی باید پل ...
متن کامل خبر :
یادداشتی از محمد فاضل آبرون
حقیقت زیر دستان هنرمند شما جان می گیرد. در شگفتانه مسئولیت درروابط عمومی ها ی ادارات ودستگاههای اجرایی آنچه این حرفهرا سخت ودشوار میکند این است که روابط عمومی باید پل ارتباط بین مردم ومسئولین باشد واین مهم جز با علاقه وعشق مبسر نمیشود. از اینرو پذیرش نقد ها وپیشنهادات از سوی مردم بعنوان ولی نعمت وانتقال آن از سوی روایط عمومی به سازمان متبوع میتواند بسیاری از مشکلات را حل کند چرا که چه بسا در سایه نقد منصفانه راهکارهایی اصولی برای برون رفت از مشکلات وجود داشته باشد ومسیر خدمت را آسانتر کند بدون شک رو ابط عمومی آگاه ومتخصص وحرفه ای واخلاق مدار از ایده ها به نفغ سازمان خود بهره میگیرد ودر صد د تعامل وبر قرای ارتباط دو سویه بین مردم ومسئولین می باشد بجاست مدیران در حوزه رو ابط عمومی از عنصری مفید ،متخصص،وآگاهدر حوزهاطلاعرسانی والبتهدر تعامل با رسانه ها بهره گبرند تا نقاط ضعف سازمان از بین رفته ونقاط قوت تقویت شود .