دوربین خط سوم

  • بانک رفاه

  • باردید استاندار ار ایستگاه نوروزی سرخ رود

با خط سوم

  • ‏پاسخ به یک پرسش مهم

  • وطنم در سوگ درختان تو من گریانم

  • ‏مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی « ذهن روشن

  • مروری بر زندگی شهیده منصوره عالیخانی

  • مروری برزندگی فعال رسانه ای علمی ودانش آموخته ی ممتازشهیده یاسمین باکوئی کتریمی.

  • ‏جنگ روایت ها یا روایت جنگ ها ؟

  • و ما ادراک ما غزه ؟

  • نقش رسانه ها و فضای مجازی در تقویت مشارکت مردمی در مدیریت شهری

  • جنگ و هویت زنانه

  • فراتر از گواهی‌های کاغذی

  • ‏‏‏و اینبار و اینک « ایران » در پناهگاه « ایرانیان »

  • مجتبی زارعی خطاب به اختلاف افکنان در زمان جنگ: اختلاف افکنی نکن!

  • مرثیه‌ای بر مصلح مهارت‌آفرین

  • ‏وقتی که جهان سر تعظیم فرو می آورد

  • ‏ما و این دمل چرکین/رژیم صهیون با دم شیر بازی کرد

  • برای زنان کارآفرین ایرانی

  • آتشکده‌های مهارت و توفان سیاست

  • ‏یک الگوی ناب در عرصه اطلاع رسانی

  • ارزشیابی سیستم منابع اطلاعات پژوهشی

  • کنترل و نظارت و تصمیم گیری در مواقع بحران

  • سرمایه گذاری در مهارت آموزی و نقش آن در تولید ناخالص داخلی.

  • تلاقی لیالی قدر وبهار طبیعت

  • فواید روزه برای سلامتی چیست؟

  • رسانه های چکمه پوش و ستاره بر دوش

  • مفهوم همت در اقتصاد

  • ما و ناترازی ها بقلم جعفر سهرابی

  • ‏ما و ناترازی ها

  • ‏‏‏رمز و رازهای مانایی یک مکتب و امت

  • ‏نقش رسانه در مشارکت اجتماعی شهروندان جهت توسعه گردشگری و جغرافیای پایدار شهری

  • وندالیسم یا پدیده تخریب گرایی اموال عمومی

  • درباره شهیدعلی نبی پورانگجی

  • جشن باستانی امرداد

  • رد یک شایعه

  • ‏نظام منسجم و کارآمد بازرسی در شهرداریها

  • ‏ما و یک دوم خرداد و یک حماسه دیگر !

  • مدیریت تصمیم گیری

  • ‏نقش فضای سبز در توسعه پایدار شهری

  • مهم ترین خواص سیب

  • سواد سلامت رسانه در نوجوان و جوان

  • ‏از مرزهای ملی تا مرزهای ضد ملی

  • ‏جهش ، مردم و راهی همه افتخار و سرفرازی

  • تبلیغات

    کد خبر : 8321
    تاریخ خبر : 1404/7/3

    باحمایت سازمان همیاری، شهرداری‌ها خدمات بهتر و رضایتمندی بیشتر مردم را رقم می‌زنند.

    چکیده خبر :

    مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران:

    باحمایت سازمان همیاری، شهرداری‌ها خدمات بهتر و رضایتمندی بیشتر مردم را رقم می‌زنند.

    در دیدار محسن رضایی، مدیرعامل سازمان همیاری ...

    متن کامل خبر :

    مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران:

    باحمایت سازمان همیاری، شهرداری‌ها خدمات بهتر و رضایتمندی بیشتر مردم را رقم می‌زنند.

    در دیدار محسن رضایی، مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران، با آیت‌الله محمدی‌لائینی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ساری، بر رضایتمندی مردم و ارتقای خدمات عمومی در استان تأکید شد.

    آیت‌الله محمدی‌لائینی در این دیدار با تأکید بر ضرورت خدمت‌رسانی مستمر به مردم، از مدیرعامل سازمان خواست با تمام توان برای جلب رضایتمندی عمومی و ارتقای خدمات شهری و روستایی تلاش کند.

    محسن رضایی، مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران، در این دیدار گزارشی از اقدامات اخیر این سازمان در حوزه‌های بازرگانی، اقتصادی، خدمات شهری، عمرانی و فرهنگی ارائه کرد و اظهار داشت: با حمایت و ایجاد زمینه‌های لازم برای توانمندسازی شهرداری‌ها، بستر مناسب برای خدمت‌رسانی مؤثر به مردم فراهم می‌شود.

    وی ادامه داد: یکی از اهداف اصلی ما، حمایت همه‌جانبه از شهرداری‌ها در مسیر توانمندسازی و دستیابی به درآمد پایدار است؛ نتیجه این رویکرد، ارائه خدمات مطلوب از سوی شهرداری‌ها به شهروندان خواهد بود. این مسیر نه‌تنها موجب ارتقای زیرساخت‌های شهری می‌شود، بلکه اعتماد عمومی به مدیریت شهری را تقویت کرده و در نهایت به رضایتمندی اجتماعی خواهد انجامید.

    مدیرعامل سازمان همیاری با اشاره به کمبود نقدینگی در بسیاری از شهرداری‌های استان و محدودیت آن‌ها در اجرای پروژه‌های عمرانی و خدماتی، گفت: در چنین شرایطی، سازمان همیاری با امضای تفاهم‌نامه‌های متعدد و ایجاد شرایط ویژه، زمینه اجرای پروژه‌های متنوع را فراهم کرده است که با استقبال گسترده شهرداری‌ها را در بر داشت .

    وی با بیان اینکه جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز و حفظ منابع و عرصه‌های طبیعی استان از اولویت‌های سازمان همیاری است، افزود: «این اقدامات در کنار حمایت‌های مالی و اجرایی از مدیریت شهری و دهیاری‌ها، در نهایت به افزایش رضایتمندی و ارتقای رفاه عمومی مردم منجر خواهد شد.»

    اولین دیدگاه این خبر را هم اکنون ارسال کنید !

    ارسال دیدگاه

    نام و نام خانوادگی
    آدرس ایمیل
    دیدگاه من
    صفحه مورد نظر یافت نشد !