دوربین خط سوم

  • بانک رفاه

  • باردید استاندار ار ایستگاه نوروزی سرخ رود

با خط سوم

  • ‏که مازندران شهر ما یاد باد

  • آیا باز « پل پیروزی » خواهد شد ؟

  • ‏‏ آنان که رفتند و اینان که نرفتند !!

  • ‏پاسخ به یک پرسش مهم

  • وطنم در سوگ درختان تو من گریانم

  • ‏مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی « ذهن روشن

  • مروری بر زندگی شهیده منصوره عالیخانی

  • مروری برزندگی فعال رسانه ای علمی ودانش آموخته ی ممتازشهیده یاسمین باکوئی کتریمی.

  • ‏جنگ روایت ها یا روایت جنگ ها ؟

  • و ما ادراک ما غزه ؟

  • نقش رسانه ها و فضای مجازی در تقویت مشارکت مردمی در مدیریت شهری

  • جنگ و هویت زنانه

  • فراتر از گواهی‌های کاغذی

  • ‏‏‏و اینبار و اینک « ایران » در پناهگاه « ایرانیان »

  • مجتبی زارعی خطاب به اختلاف افکنان در زمان جنگ: اختلاف افکنی نکن!

  • مرثیه‌ای بر مصلح مهارت‌آفرین

  • ‏وقتی که جهان سر تعظیم فرو می آورد

  • ‏ما و این دمل چرکین/رژیم صهیون با دم شیر بازی کرد

  • برای زنان کارآفرین ایرانی

  • آتشکده‌های مهارت و توفان سیاست

  • ‏یک الگوی ناب در عرصه اطلاع رسانی

  • ارزشیابی سیستم منابع اطلاعات پژوهشی

  • کنترل و نظارت و تصمیم گیری در مواقع بحران

  • سرمایه گذاری در مهارت آموزی و نقش آن در تولید ناخالص داخلی.

  • تلاقی لیالی قدر وبهار طبیعت

  • فواید روزه برای سلامتی چیست؟

  • رسانه های چکمه پوش و ستاره بر دوش

  • مفهوم همت در اقتصاد

  • ما و ناترازی ها بقلم جعفر سهرابی

  • ‏ما و ناترازی ها

  • ‏‏‏رمز و رازهای مانایی یک مکتب و امت

  • ‏نقش رسانه در مشارکت اجتماعی شهروندان جهت توسعه گردشگری و جغرافیای پایدار شهری

  • وندالیسم یا پدیده تخریب گرایی اموال عمومی

  • درباره شهیدعلی نبی پورانگجی

  • جشن باستانی امرداد

  • رد یک شایعه

  • ‏نظام منسجم و کارآمد بازرسی در شهرداریها

  • ‏ما و یک دوم خرداد و یک حماسه دیگر !

  • مدیریت تصمیم گیری

  • ‏نقش فضای سبز در توسعه پایدار شهری

  • مهم ترین خواص سیب

  • تبلیغات

    کد خبر : 8359
    تاریخ خبر : 1404/8/19

    بانک صادرات نمادی از نوآوری، شفافیت، مشتری‌مداری و بهره‌وری در نظام مالی کشور.

    چکیده خبر :
    محسن سیفی در نخستین نشست هم‌افزایی گروه شرکت‌های بانک: باید تلاش کنیم بانک صادرات همچنات بعنوان نمادی از نوآوری، شفافیت، مشتری‌مداری و بهره‌وری در نظام بانکب کشور باقی بماند / راهبرد بانک صادرات ایران ...

    متن کامل خبر :
    محسن سیفی در نخستین نشست هم‌افزایی گروه شرکت‌های بانک: باید تلاش کنیم بانک صادرات همچنات بعنوان نمادی از نوآوری، شفافیت، مشتری‌مداری و بهره‌وری در نظام بانکب کشور باقی بماند / راهبرد بانک صادرات ایران خروج از بنگاه‌داری و تمرکز بر فعالیت‌های مولد و شفاف است ​مدیرعامل بانک صادرات ایران در نخستین نشست هم‌افزایی ساختاری گروه شرکت‌های این بانک با تأکید بر تداوم جایگاه بانک صادرات ایران به‌عنوان نماد نوآوری و بهره‌وری در نظام مالی کشور، راهبرد اصلی بانک را «خروج از بنگاه‌داری و شرکت‌داری غیرمجاز» اعلام کرد و از تسریع در روند فروش و واگذاری شرکت‌ها در نیمه دوم سال خبر داد. به گزارش بانکدارآنلاین به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، نخستین نشست هم‌افزایی ساختاری گروه شرکت‌های بانک صادرات ایران با حضورفرشاد محمدپور معاون تنظیم‌گری و نظارت بانک مرکزی، محسن سیفی مدیرعامل بانک صادرات ایران، اعضای هیئت‌مدیره، معاونان و مدیران ارشد بانک، مدیران عامل، اعضای هیئت‌مدیره و کارشناسان شرکت‌های زیرمجموعه برگزار شد. محسن سیفی در این نشست با قدردانی از تلاش‌های مدیران و کارکنان خانواده بزرگ بانک صادرات ایران در دستیابی به موفقیت‌های ارزشمند سال‌های اخیر گفت: بانک صادرات ایران صرفاً یک بانک تجاری نیست؛ بلکه خانواده‌ای بزرگ است که هم‌افزایی و همکاری عملیاتی مدیران و کارکنان بانک و شرکت‌های تابعه، منجر به دستاوردهای بزرگ در خدمت به مردم شده است. مدیرعامل بانک صادرات ایران با بیان اینکه راهبرد اصلی بانک، خروج از بنگاه‌داری و شرکت‌داری غیرمجاز است، افزود: باید کمک کنیم تا بانک صادرات ایران همچنان به‌عنوان نمادی از نوآوری، شفافیت، مشتری‌مداری و بهره‌وری در نظام مالی کشور باقی بماند. تغییر مدل و فرهنگ کسب‌وکار در گروه شرکت‌ها باید با رویکرد شفافیت و سودآوری بیشتر و با هدف ارتقای کیفیت خدمات دنبال شود. وی از شتاب گرفتن روند فروش و واگذاری شرکت‌ها و بنگاه‌ها در نیمه دوم سال جاری خبر داد و تأکید کرد: شرکت‌ها باید مولد باشند و با ایجاد ارزش افزوده، در مسیر تحقق اهداف کلان بانک گام بردارند. سیفی با اشاره به تحولات سریع صنعت بانکداری در جهان گفت: مدل بانکداری در دنیا در حال تغییر است و ما نیز باید متناسب با این روند، حرکت به سمت تحول دیجیتال، مشتری‌مداری، شفافیت و کارایی سرمایه را در دستور کار قرار دهیم تا این تغییرات به مولدسازی و سودآوری شرکت‌ها بیانجامد. وی افزود: فعالیت شرکت‌ها باید در جهت پشتیبانی از راهبردهای کلان بانک باشد؛ چرا که هم‌افزایی منجر به بهره‌وری، سوددهی و در نهایت موفقیت بانک صادرات ایران و خدمت بهتر به مردم و اقتصاد کشور خواهد شد. در ادامه این نشست، علی رادپور مدیرامور سرمایه‌گذاری بانک صادرات ایران، راهبردهای مجموعه تحت مدیریت خود را تشریح کرد و با تبیین اهداف ساماندهی و مولدسازی پرتفوی سرمایه‌گذاری بانک و شرکت‌های زیرمجموعه، از برنامه‌هایی چون ارتقای بهره‌وری در زنجیره ارزش، بهبود فرآیندها، اعتلای فرهنگ سازمانی، توسعه و نوآوری در ابزارهای مالی و مدل‌های سرمایه‌گذاری، توانمندسازی نیروی انسانی، حضور در بازارهای بین‌المللی، هم‌افزایی و تحقق چارچوب‌های راهبردی خبر داد. در این مراسم، از سند راهبردی ساختار گروه سرمایه‌گذاری بانک صادرات ایران رونمایی و از جمعی از مدیران تلاشگر و نوآور شرکت‌های زیرمجموعه و ستاد بانک تقدیر شد. اسامی مدیران تقدیرشده شامل جواد وکیلی مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری سپهر صادرات، مهرداد ترابیان مدیرعامل شرکت هلدینگ صاد، سعید سوادکوهی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری خوارزمی، محمد ربیع‌زاده عضو هیئت‌مدیره اسبق بانک صادرات ایران و معاون پیشین سرمایه انسانی بانک، رضا صدیق عضو هیات مدیره و قائم‌مقام اسبق بانک صادرات ایران و مهرداد محقق‌زاده معاون سابق سرمایه‌گذاری این بانک است. ​در پایان نشست نیز، گزارش عملکرد و راهبردهای آتی برخی شرکت‌های ابزاری بانک صادرات ایران ارائه شد. این نشست با هدف ارتقای تعامل میان ارکان بانک و شرکت‌های زیرمجموعه، افزایش بهره‌وری، تقویت هم‌افزایی و تحقق اهداف تحول ساختاری گروه برگزار شد.

    اولین دیدگاه این خبر را هم اکنون ارسال کنید !

    ارسال دیدگاه

    نام و نام خانوادگی
    آدرس ایمیل
    دیدگاه من
    صفحه مورد نظر یافت نشد !