دوربین خط سوم

با خط سوم

  • ‏مدیریت بازرسی ، حسابرسی داخلی و فواید آنها

  • ‏نظام منسجم و کارآمد بازرسی در شهرداریها

  • ‏ما و یک دوم خرداد و یک حماسه دیگر !

  • مدیریت تصمیم گیری

  • ‏نقش فضای سبز در توسعه پایدار شهری

  • سواد سلامت رسانه در نوجوان و جوان

  • حماسه بی بدیل مردم دیارعلویان درروزجهانی قدس ۱۴۰۳

  • ‏جهش ، مردم و راهی همه افتخار و سرفرازی

  • (نوبهار است در آن کوش که خوش دل باشی

  • مروری بر شرح وظائف نمایندگان مجلس شورای اسلامی

  • بهره وری در محیط کار

  • نقش مدیریت شهری در استفاده بهینه از منابع آبی در آبیاری فضای سبز

  • بستم بهمن سالروزاجرای عملیات ظفرمند والفجر

  • عملیات ظفرمندوالفجرهشت نقطه عطف دفاع هوایی کشوردردوران دفاع مقدس

  • هیرکانی نبض پنجاه میلیون ساله ی زمین

  • ‏فضای سبز و تاثیر آن بر شهر و شهروندان

  • مشارکت های مردمی ، بایدها و نبایدها

  • روابط عمومی ، پدیده عصر نو یا پسامدرنیته

  • تاثیر دوره های آموزشی در ایجاد انگیزه و پیشرفت کارکنان شهرداری ها

  • رسانه های چکمه پوش و ستاره بر دوش

  • هر که « باد کاشت » لاجرم « طوفان درو کرد

  • طوفان الاقصی ، تلاش هارآتص و باقی قضایا

  • مقتل خوانی به روایتی دیگر

  • ..و اما حماسه دفاع مقدس

  • بحران طلاق صوری وعواقب آن در جامعه

  • دفاع مقدس، اسلام ناب محمدی رامجسم ساخت

  • شهردار قائمشهر تجول آفرین در حوزه فرهنگی وعمران

  • ‏درس معلم ار بود زمزمه محبتی...

  • بازی مرگ برای کودکان کار

  • مهرافزا مطرح کرد ؛ نزدیکی دولت و مردم ، مهمترین دستاورد زیست مدیریتی استاندار مازندران‌‌‌‌.

  • روز خبرنگار و غربتی بی انتها...

  • اهدا تندیس نشان اولین جشنواره شهر برتر فرهنگی به شهردارامیرکلا

  • درخت هر چه پر بارتر افتاده تر

  • شهیدی که رهبر انقلاب از او در سخنرانی امروزشان یاد کردند، که بود؟

  • شهنازحاجی شاه اولین بانوی شهید مقاومت خرمشهر.

  • روز روابط عمومی ها و بایدها و نبایدها یادداشتی از جعفر سهرابی روزنامه نگار

  • نبردشهری خرمشهر

  • کماندوهای ارتش جمهوری اسلامی ایران درنبردتن به تن درمقاومت ۳۴روزه خرمشهر

  • نقش نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آزادسازی خرمشهر

  • نقش هلال احمر درعملیات بیت المقدس

  • مقاومت ۳۴ روزه خرمشهر

  • تبلیغات

    کد خبر : 7811
    تاریخ خبر : 1402/11/10

    آغاز به کار ۹ کانال تبلیغاتی انتخابات مجلس در مازندران

    چکیده خبر :
    / ۹ کانال تلویزیونی ویژه تبلیغات داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی با حضور مقامات استانی در صداوسیمای مازندران آغاز به کار کرد./ مدیرکل صدا و سیمای مازندران در مراسم آغاز فعالیت کانال‌های تبلیغاتی ...

    متن کامل خبر :
    / ۹ کانال تلویزیونی ویژه تبلیغات داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی با حضور مقامات استانی در صداوسیمای مازندران آغاز به کار کرد./ مدیرکل صدا و سیمای مازندران در مراسم آغاز فعالیت کانال‌های تبلیغاتی تلویزیونی گفت: ۹ کانال تلویزیونی ویژه تبلیغات داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در صدا و سیمای استان مازندران از ساعت ۱۸ امروز ۱۰ بهمن با حضور مقامات استانی آغاز به کار کرد. هادی ابراهیمی با بیان اینکه راه‌اندازی کانال‌های تبلیغاتی برای انتخابات مجلس ابتکار بسیار ارزشمند صداوسیما است، افزود: بر این اساس نامزد‌های دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از تمام حوزه‌های ۹ گانه مازندران می‌توانند از این فرصت برای گفتگو با مردم حوزه انتخابیه خود استفاده کنند. او ادامه داد: این کانال‌ها امکان رقابت برابر، عادلانه و فرصت بسیار خوبی برای کاندیدا‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی فراهم می‌کند تا بتوانند برنامه‌های خود را برای جلب نظر مردم اعلام کنند. ابراهیمی افزود: امیدواریم با رقابت سالم و جدی میان نامزد‌های انتخابات مجلس، مشارکت حداکثری مردم در انتخاب رقم بخورد. همچنین در این مراسم گرجی رییس ستاد انتخابات مازندران ،  حجت‌الاسلام زکوی رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات مازندران و سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلای مازندران حضور داشتند با گرامیداشت دهه فجر و برگزاری جشن ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی بر لزوم بهره‌مندی همه داوطلبان مجلس شورای اسلامی از فرصت‌های تبلیغاتی بوجود آمده تاکید کردند و گفتند:حضور کاندیدا‌ها در صحنه عمومی اتفاق خوشایندی است تا حرف‌هایشان را بزنند و وعده‌ها، برنامه‌ها و قول هایشان را در مقیاس بزرگتری اعلام کنند و فضای انتخاباتی برای مشارکت بالای مردم شکل بگیرد.

    اولین دیدگاه این خبر را هم اکنون ارسال کنید !

    ارسال دیدگاه

    نام و نام خانوادگی
    آدرس ایمیل
    دیدگاه من
    صفحه مورد نظر یافت نشد !