دوربین خط سوم

  • بانک رفاه

  • باردید استاندار ار ایستگاه نوروزی سرخ رود

با خط سوم

  • برای زنان کارآفرین ایرانی

  • آتشکده‌های مهارت و توفان سیاست

  • ‏یک الگوی ناب در عرصه اطلاع رسانی

  • ارزشیابی سیستم منابع اطلاعات پژوهشی

  • کنترل و نظارت و تصمیم گیری در مواقع بحران

  • سرمایه گذاری در مهارت آموزی و نقش آن در تولید ناخالص داخلی.

  • پیام مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان مازندران به مناسبت فرا رسیدن سال جدید. د

  • فواید روزه برای سلامتی چیست؟

  • رسانه های چکمه پوش و ستاره بر دوش

  • مفهوم همت در اقتصاد

  • ما و ناترازی ها بقلم جعفر سهرابی

  • ‏ما و ناترازی ها

  • ‏‏‏رمز و رازهای مانایی یک مکتب و امت

  • ‏نقش رسانه در مشارکت اجتماعی شهروندان جهت توسعه گردشگری و جغرافیای پایدار شهری

  • وندالیسم یا پدیده تخریب گرایی اموال عمومی

  • درباره شهیدعلی نبی پورانگجی

  • جشن باستانی امرداد

  • رد یک شایعه

  • ‏نظام منسجم و کارآمد بازرسی در شهرداریها

  • ‏ما و یک دوم خرداد و یک حماسه دیگر !

  • مدیریت تصمیم گیری

  • ‏نقش فضای سبز در توسعه پایدار شهری

  • مهم ترین خواص سیب

  • سواد سلامت رسانه در نوجوان و جوان

  • ‏از مرزهای ملی تا مرزهای ضد ملی

  • ‏جهش ، مردم و راهی همه افتخار و سرفرازی

  • (نوبهار است در آن کوش که خوش دل باشی

  • مروری بر شرح وظائف نمایندگان مجلس شورای اسلامی

  • بهره وری در محیط کار

  • نقش مدیریت شهری در استفاده بهینه از منابع آبی در آبیاری فضای سبز

  • بستم بهمن سالروزاجرای عملیات ظفرمند والفجر

  • عملیات ظفرمندوالفجرهشت نقطه عطف دفاع هوایی کشوردردوران دفاع مقدس

  • هیرکانی نبض پنجاه میلیون ساله ی زمین

  • ‏فضای سبز و تاثیر آن بر شهر و شهروندان

  • مشارکت های مردمی ، بایدها و نبایدها

  • روابط عمومی ، پدیده عصر نو یا پسامدرنیته

  • تاثیر دوره های آموزشی در ایجاد انگیزه و پیشرفت کارکنان شهرداری ها

  • رسانه های چکمه پوش و ستاره بر دوش

  • هر که « باد کاشت » لاجرم « طوفان درو کرد

  • طوفان الاقصی ، تلاش هارآتص و باقی قضایا

  • مقتل خوانی به روایتی دیگر

  • تبلیغات

    کد خبر : 7738
    تاریخ خبر : 1402/8/10

    تاثیر دوره های آموزشی در ایجاد انگیزه و پیشرفت کارکنان شهرداری ها

    چکیده خبر :
    : حمیده ظاهری کارشناس ارشد بازرگانی آنکه می داند ، می ماند و ... پیرامون اهمیت « دانستن یا دانایی » سخن بسیار گفته اند مانند آنچه حکیم بزرگ ما فرمود :« توانا بود هر که دانا بود » که بسی هوشمندانه ، دقیق و نغز است ...

    متن کامل خبر :
    : حمیده ظاهری کارشناس ارشد بازرگانی آنکه می داند ، می ماند و ... پیرامون اهمیت « دانستن یا دانایی » سخن بسیار گفته اند مانند آنچه حکیم بزرگ ما فرمود :« توانا بود هر که دانا بود » که بسی هوشمندانه ، دقیق و نغز است اما ویکتور هوگو اندیشمند بزرگ همه دوران ها نیز سخنی دارد که خواندنی است چه او می گوید :« آنکه می داند پس می ماند » حال برای درک این معنا که دوره های آموزشی چه تاثیری بر انگیزه افزایی و پیش رفت کارکنان شهرداری یا هر سازمان دیگری دارد میتوان به دو مولفه مهم « توانایی » و « مانایی » ناشی از دانایی استناد ورزید بویژه در میان کارکنان شهرداری ها که ارتباط بسیط و نزدیکی با مردم دارند بگذارید نخست در باب آثار آموزش در پیشرفت سخن گفته آید . در شهرداری ها نیز همسان بسیاری دیگر از نهادهای اداری ، علم به آنچهدر حیطه وظایف و ماموریت های سازمانی تعریف شده و می گنجد یکی از چند عامل کسب رتبه و افزایش پایه محسوب می گردد پس طبیعی و بسیار واضح است که هر فردی در چنین روندی میل به دانستن و کسب آموزش های لازم دارد تا بتواند از آن طریق رضایت مقامات بالادستی را فراهم آورده و یا در آزمونهای مربوطه نمرات لازم را بدست آورد خاصه آنکه در برخی رده ها و عنوانهای شغلی اساسابدون گذراندن این دوره ها « دانستن » ممکن نمی گردد و در پی آن « ندانستن » موجب خسران هایی هم میشود اما آنچه مهم تر از این می باشد نقش این دوره ها و به تبع آن نقش آموختن و دانستن در انگیزه زایی یا انگیزه افزایی کارکنان شهرداری است چرا که باز تاکید می گردد بخشی و برخی از آنان با توده های مردم ارتباط چهره به چهره دارند اینجاست که یک کارمند خبره و با دانش های مرتبط شغلی حتی از منظر روانشناختی نیز بهتر ، بیشتر و دقیق تر با شهروندان ارتباط برقرار می کند چرا که او دانا و به تبع آن توانا بشمار می آید و کیست که نداند « ناتوانی » در هر ساحتی نقش مهم و موثری در برقراری ارتباطات فردی و جمعی دارد ؟! بنابراین علم روانشناختی اثبات می کند یک کارمند دانا چون از عنصر توانایی هم بهره دارد در ایجاد رابطه با ارباب رجوع موفق تر نشان میدهد ضمن آنکه این کارمند چون از طریقاین دوره ها و پس از آن امتحانات ، رتبه بالاتری و گاه حتی عنوان بالاتری بدست میآورد لاجرم انگیزه او برای خدمت در یک شرایط بهتر اداری و سازمانی دو چندان می گردد پایان سخن آنکه کارکنان شهرداری بواسطه ارتباطات میان فردی با شهروندان نیازمند آموزش بیشتر برای کسب مهارت بیشتر و به تبع آن « دانایی و مانایی » بیشتر و همچنین کسب انگیزه بالاتری هستند تا خادماسهرابی: این دوره ها و پس از آن امتحانات ، رتبه بالاتری و گاه حتی عنوان بالاتری بدست میآورد لاجرم انگیزه او برای خدمت در یک شرایط بهتر اداری و سازمانی دو چندان می گردد پایان سخن آنکه کارکنان شهرداری بواسطه ارتباطات میان فردی با شهروندان نیازمند آموزش بیشتر برای کسب مهارت بیشتر و به تبع آن « دانایی و مانایی » بیشتر و همچنین کسب انگیزه بالاتری هستند تا خادما نی شایسته تر هم بشمار آیند

    اولین دیدگاه این خبر را هم اکنون ارسال کنید !

    ارسال دیدگاه

    نام و نام خانوادگی
    آدرس ایمیل
    دیدگاه من
    صفحه مورد نظر یافت نشد !