دوربین خط سوم

  • بانک رفاه

  • باردید استاندار ار ایستگاه نوروزی سرخ رود

با خط سوم

  • برای زنان کارآفرین ایرانی

  • آتشکده‌های مهارت و توفان سیاست

  • ‏یک الگوی ناب در عرصه اطلاع رسانی

  • ارزشیابی سیستم منابع اطلاعات پژوهشی

  • کنترل و نظارت و تصمیم گیری در مواقع بحران

  • سرمایه گذاری در مهارت آموزی و نقش آن در تولید ناخالص داخلی.

  • پیام مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان مازندران به مناسبت فرا رسیدن سال جدید. د

  • فواید روزه برای سلامتی چیست؟

  • رسانه های چکمه پوش و ستاره بر دوش

  • مفهوم همت در اقتصاد

  • ما و ناترازی ها بقلم جعفر سهرابی

  • ‏ما و ناترازی ها

  • ‏‏‏رمز و رازهای مانایی یک مکتب و امت

  • ‏نقش رسانه در مشارکت اجتماعی شهروندان جهت توسعه گردشگری و جغرافیای پایدار شهری

  • وندالیسم یا پدیده تخریب گرایی اموال عمومی

  • درباره شهیدعلی نبی پورانگجی

  • جشن باستانی امرداد

  • رد یک شایعه

  • ‏نظام منسجم و کارآمد بازرسی در شهرداریها

  • ‏ما و یک دوم خرداد و یک حماسه دیگر !

  • مدیریت تصمیم گیری

  • ‏نقش فضای سبز در توسعه پایدار شهری

  • مهم ترین خواص سیب

  • سواد سلامت رسانه در نوجوان و جوان

  • ‏از مرزهای ملی تا مرزهای ضد ملی

  • ‏جهش ، مردم و راهی همه افتخار و سرفرازی

  • (نوبهار است در آن کوش که خوش دل باشی

  • مروری بر شرح وظائف نمایندگان مجلس شورای اسلامی

  • بهره وری در محیط کار

  • نقش مدیریت شهری در استفاده بهینه از منابع آبی در آبیاری فضای سبز

  • بستم بهمن سالروزاجرای عملیات ظفرمند والفجر

  • عملیات ظفرمندوالفجرهشت نقطه عطف دفاع هوایی کشوردردوران دفاع مقدس

  • هیرکانی نبض پنجاه میلیون ساله ی زمین

  • ‏فضای سبز و تاثیر آن بر شهر و شهروندان

  • مشارکت های مردمی ، بایدها و نبایدها

  • روابط عمومی ، پدیده عصر نو یا پسامدرنیته

  • تاثیر دوره های آموزشی در ایجاد انگیزه و پیشرفت کارکنان شهرداری ها

  • رسانه های چکمه پوش و ستاره بر دوش

  • هر که « باد کاشت » لاجرم « طوفان درو کرد

  • طوفان الاقصی ، تلاش هارآتص و باقی قضایا

  • مقتل خوانی به روایتی دیگر

  • تبلیغات

    کد خبر : 7739
    تاریخ خبر : 1402/8/10

    روابط عمومی ، پدیده عصر نو یا پسامدرنیته

    چکیده خبر :
    آتنا رامتین کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی بی گمان مولفه های متعددی دست به دست‌ هم دادند تا عصری به عصری دیگر بدل گردیده و دوران نوینی شکل بگیرد صرف نظر از چیستی این مولفه های چند گانه و متعدد ، آنچه در عصر نو ...

    متن کامل خبر :
    آتنا رامتین کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی بی گمان مولفه های متعددی دست به دست‌ هم دادند تا عصری به عصری دیگر بدل گردیده و دوران نوینی شکل بگیرد صرف نظر از چیستی این مولفه های چند گانه و متعدد ، آنچه در عصر نو یا دوران پسامدرنیته بشدت احساس میشود چند لایه بودن و پیچیدگی رابطه های فردی و میان فردی است به این معنا که اگر در عصر گذشته با یک نامه چند سطری میتوانستیم با فردی اعم از حقیقی یا حقوقی ارتباط برقرار کنیم در این عصر دیگر « نامه » کارایی گذشته را ندارد و باید به پدیده های عصر نو ظهور رو آورد مانند فکس و واتساپ و تلگرام و و و اینجا بود که تشکلی تحت عنوان « روابط عمومی » به ارتباطات فردی و میان‌ فردی خود را غالب یا دیکته کرد چرا که عنصر « پیچیدگی » در ادارات و سازمانها و و و هر تشکیلات دیگری جا باز کرد و امکان ارتباطات بر اساس شکل و قالب گذشته را منسوخ نمود پس روابط عمومی ارمغان عصری است که هر آن پدیده ای ظهور می کند و هر لحظه بر عمق و گستره ارتباطات می افزاید اینجاست که علم مدیریت بر ایجاد تشکیلاتی تحت عنوان روابط عمومی رای صادر کرده و حکم می راند بنابراین ناگفته پیداست تشکل نوظهوری که رسالت مهم شکل دادن ارتباطات در یک تشکل را بر عهده دارد باید خود از مولفه های عصر نوین بهره مند بوده و سود ببرد مهمترین این مولفه ها هم « علمی » بودن آن است و نه دیمی و هیاتی بودن زیرا شاکله تمامی ارتباطات عصر نو و همه پدیده های نوظهور پسامدرنیته علمی و دانشگاهی می باشد مخلص کلام و پایان سخن آنکه روابط عمومی ها پاسخی بر پیچیده شدن ارتباطات‌ و چند لایه بودن آنها است و چون اینگونه می باشد پس گریزی نیست که باید بر اساس علم و ساختاری دانش بنیان انجام وظیفه کند ورنه فرزند زمانه خود نبوده و رسالتش را به مقصد و مقصود نمی رساند

    اولین دیدگاه این خبر را هم اکنون ارسال کنید !

    ارسال دیدگاه

    نام و نام خانوادگی
    آدرس ایمیل
    دیدگاه من
    صفحه مورد نظر یافت نشد !