دوربین خط سوم

  • بانک رفاه

  • باردید استاندار ار ایستگاه نوروزی سرخ رود

با خط سوم

  • برای زنان کارآفرین ایرانی

  • آتشکده‌های مهارت و توفان سیاست

  • ‏یک الگوی ناب در عرصه اطلاع رسانی

  • ارزشیابی سیستم منابع اطلاعات پژوهشی

  • کنترل و نظارت و تصمیم گیری در مواقع بحران

  • سرمایه گذاری در مهارت آموزی و نقش آن در تولید ناخالص داخلی.

  • پیام مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان مازندران به مناسبت فرا رسیدن سال جدید. د

  • فواید روزه برای سلامتی چیست؟

  • رسانه های چکمه پوش و ستاره بر دوش

  • مفهوم همت در اقتصاد

  • ما و ناترازی ها بقلم جعفر سهرابی

  • ‏ما و ناترازی ها

  • ‏‏‏رمز و رازهای مانایی یک مکتب و امت

  • ‏نقش رسانه در مشارکت اجتماعی شهروندان جهت توسعه گردشگری و جغرافیای پایدار شهری

  • وندالیسم یا پدیده تخریب گرایی اموال عمومی

  • درباره شهیدعلی نبی پورانگجی

  • جشن باستانی امرداد

  • رد یک شایعه

  • ‏نظام منسجم و کارآمد بازرسی در شهرداریها

  • ‏ما و یک دوم خرداد و یک حماسه دیگر !

  • مدیریت تصمیم گیری

  • ‏نقش فضای سبز در توسعه پایدار شهری

  • مهم ترین خواص سیب

  • سواد سلامت رسانه در نوجوان و جوان

  • ‏از مرزهای ملی تا مرزهای ضد ملی

  • ‏جهش ، مردم و راهی همه افتخار و سرفرازی

  • (نوبهار است در آن کوش که خوش دل باشی

  • مروری بر شرح وظائف نمایندگان مجلس شورای اسلامی

  • بهره وری در محیط کار

  • نقش مدیریت شهری در استفاده بهینه از منابع آبی در آبیاری فضای سبز

  • بستم بهمن سالروزاجرای عملیات ظفرمند والفجر

  • عملیات ظفرمندوالفجرهشت نقطه عطف دفاع هوایی کشوردردوران دفاع مقدس

  • هیرکانی نبض پنجاه میلیون ساله ی زمین

  • ‏فضای سبز و تاثیر آن بر شهر و شهروندان

  • مشارکت های مردمی ، بایدها و نبایدها

  • روابط عمومی ، پدیده عصر نو یا پسامدرنیته

  • تاثیر دوره های آموزشی در ایجاد انگیزه و پیشرفت کارکنان شهرداری ها

  • رسانه های چکمه پوش و ستاره بر دوش

  • هر که « باد کاشت » لاجرم « طوفان درو کرد

  • طوفان الاقصی ، تلاش هارآتص و باقی قضایا

  • مقتل خوانی به روایتی دیگر

  • تبلیغات

    کد خبر : 7740
    تاریخ خبر : 1402/8/10

    مشارکت های مردمی ، بایدها و نبایدها

    چکیده خبر :
    کلثوم ابراهیمی حمرانی کارشناس پژوهشگری علوم اجتماعی یکی از گام های مهم و اثرگذار در پیش برد امور سازمانها‌ و تشکیلاتی که ارتباطات تنگاتنگی با مردم دارد و در اینجا مانند « شهرداری » ها ایجاد مرکز ، مدیریت و ...

    متن کامل خبر :
    کلثوم ابراهیمی حمرانی کارشناس پژوهشگری علوم اجتماعی یکی از گام های مهم و اثرگذار در پیش برد امور سازمانها‌ و تشکیلاتی که ارتباطات تنگاتنگی با مردم دارد و در اینجا مانند « شهرداری » ها ایجاد مرکز ، مدیریت و یا حتی معاونت مشارکت های مردمی است چرا که گذشته از همان ارتباطات نزدیک و تنگاتنگ میان شهرداری و شهروندان هم در حوزه مالی و هم اجتماعی این حوزه ( مشارکت های مردمی ) میتواند نقش بسیار مهمی در رونق افزایی « فرهنگ شهروندی و شهرنشینی » داشته باشد برای نیل و درک اهمیت فرهنگ‌ شهروندی و شهرنشینی همین بس که در صورت تحول آفرینی‌در این‌ امر شهرداری میتواند در امور گوناگونی مانند مدیریت زمان اجرای پروژه ها ، افزایش طول عمر بهره مندی از داشته های شهری ، موفقیت در اجرای پروژه هایی مانند تفکیک پسماندها و حتی کاهش ترافیک از رهگذر اجرای دقیق قوانین راهنمایی و رانندگی داشته باشد به باور صاحب این قلم حوزه مشارکت های مردمی در شهرداری ( یا هر سازمان دیگری) این توان را دارد که از طریق نزدیک کردن مدیریت شهری و شهروندان از طریق تبیین فعالیت های حوزه مربوط ضمن رفع حاشیه ها و تنویر افکار عمومی نوعی حس همگرایی و همپوشانی در شهر خلق نماید و در کنار آنها با‌نظارت بر حسن اجرای امور یا ماموریت ها عوامل ذهنی که موجب عدم اعتماد بین مدیریت شهری و شهروندان بوجود آمده را بر طرف سازد تا در ادامه آن شهروندان‌ در پرداخت به هنگام عوارض یا دیگر مطالبات شهرداری اقدامات بهینه تری انجام دهند پایان سخن آنکه افزایش مشارکت های مردمی آنگاه و آنجا تجلی یافته و محقق می گردد که گوهر اعتماد ارزش واقعی خود را پیدا کند و سازمان ها بتوانند با اعتماد آفرینی سدهای فاصله را به پل های رابطه مبدل سازند این مهم نیز بخشی از وظایف مهم حوزه مشارکت های مردمی است که امید است‌با قوت و سرعت انجام گردد

    اولین دیدگاه این خبر را هم اکنون ارسال کنید !

    ارسال دیدگاه

    نام و نام خانوادگی
    آدرس ایمیل
    دیدگاه من
    صفحه مورد نظر یافت نشد !