خط آزاد
گام بلند گازرسانی در سوادکوه
عبدالجواد توحیدی مقدم به عنوان دبیر شورای فضای مجازی استان مازندران منصوب شد
قایمشهر
قایمشهر
بهره برداری رسمی خط پردازش زباله قائم شهر
دد شایعه تعطیلی 9 اردیبهشت ماه 1404 مدارس
تجلیل از روابط عمومی شهرداری سرخ رود
تاکید مدیر شعب بانک کشاورزی مازندران بر اهمیت ورزش بانوان
برترین امروز
-
رهبر معظم انقلاب در حرم امام: در قضیه هستهای طرح آمریکا صد درصد ضد «ما میتوانیم» است. ...
-
انقلاب ما مردمی ترین انقلاب در طول تاریخ بوده ...
-
تغییر ساعات کاری ادارات مازندران: تا اطلاع ثانوی پنج شنبه ها ...
-
استاندار مازندران :ایران دربرابرتهدیدهاسرخم نمی ...
-
رهبر انقلاب در خطبه نماز عید فطر:رژیم صهیونی تنها نیروی نیابتی منطقه است. ...
با خط سوم
برای زنان کارآفرین ایرانی
آتشکدههای مهارت و توفان سیاست
یک الگوی ناب در عرصه اطلاع رسانی
ارزشیابی سیستم منابع اطلاعات پژوهشی
کنترل و نظارت و تصمیم گیری در مواقع بحران
سرمایه گذاری در مهارت آموزی و نقش آن در تولید ناخالص داخلی.
پیام مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان مازندران به مناسبت فرا رسیدن سال جدید. د
فواید روزه برای سلامتی چیست؟
رسانه های چکمه پوش و ستاره بر دوش
مفهوم همت در اقتصاد
ما و ناترازی ها بقلم جعفر سهرابی
ما و ناترازی ها
رمز و رازهای مانایی یک مکتب و امت
نقش رسانه در مشارکت اجتماعی شهروندان جهت توسعه گردشگری و جغرافیای پایدار شهری
وندالیسم یا پدیده تخریب گرایی اموال عمومی
درباره شهیدعلی نبی پورانگجی
جشن باستانی امرداد
رد یک شایعه
نظام منسجم و کارآمد بازرسی در شهرداریها
ما و یک دوم خرداد و یک حماسه دیگر !
مدیریت تصمیم گیری
نقش فضای سبز در توسعه پایدار شهری
مهم ترین خواص سیب
سواد سلامت رسانه در نوجوان و جوان
از مرزهای ملی تا مرزهای ضد ملی
جهش ، مردم و راهی همه افتخار و سرفرازی
(نوبهار است در آن کوش که خوش دل باشی
مروری بر شرح وظائف نمایندگان مجلس شورای اسلامی
بهره وری در محیط کار
نقش مدیریت شهری در استفاده بهینه از منابع آبی در آبیاری فضای سبز
بستم بهمن سالروزاجرای عملیات ظفرمند والفجر
عملیات ظفرمندوالفجرهشت نقطه عطف دفاع هوایی کشوردردوران دفاع مقدس
هیرکانی نبض پنجاه میلیون ساله ی زمین
فضای سبز و تاثیر آن بر شهر و شهروندان
مشارکت های مردمی ، بایدها و نبایدها
روابط عمومی ، پدیده عصر نو یا پسامدرنیته
تاثیر دوره های آموزشی در ایجاد انگیزه و پیشرفت کارکنان شهرداری ها
رسانه های چکمه پوش و ستاره بر دوش
هر که « باد کاشت » لاجرم « طوفان درو کرد
طوفان الاقصی ، تلاش هارآتص و باقی قضایا
مقتل خوانی به روایتی دیگر
تبلیغات
نقش رسانه در مشارکت اجتماعی شهروندان جهت توسعه گردشگری و جغرافیای پایدار شهری

چکیده خبر :
یادداشتی از حمیده ظاهری
انسان قرن حاضر با یک شبکه رسانه ای رنگین کمانی مواجه است که همه تار و پود او و جامعه اش را در بر می گیرد پس ناگفته پیداست در چنین زمانه ای ، رسانه صرفا یک ابزار ...
متن کامل خبر :
یادداشتی از حمیده ظاهری
انسان قرن حاضر با یک شبکه رسانه ای رنگین کمانی مواجه است که همه تار و پود او و جامعه اش را در بر می گیرد پس ناگفته پیداست در چنین زمانه ای ، رسانه صرفا یک ابزار اطلاع رسانی نیست بلکه علاوه بر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی « خط سیر » زندگی انسان را نیز تبیین و تدوین می کند پس بیهوده نیست که یک ضرب المثل انگلیسی می گوید :« اگر دنبال برگ برنده ای اول یک رسانه تهیه کن !!» و باز بی جهت نیست که بزرگترین سرمایه داران عصر حاضر صاحب و مالک بزرگترین رسانه های مکتوب ، شنیداری و دیداری هستند چرا که به گفته یک جامعه شناس نروژی :« رسانه قرن ما تعیین کننده سرنوشت ما است » این همه را گفتیم تا بر این مهم تاکید کنیم برای مشارکت مردم یک جامعه در اهداف و برنامه های آن جامعه رسانه نقش بی بدیل و بی تکراری دارد اما این همه قصه رسانه و جادوی آن نیست چرا که وقتی این ابر ابزار قرن ما میتواند درست ایفای نقش کند که رسانه را به افراد آگاه ، متخصص و بلند همت بسپاریم و لا غیر . باری هم گردشگری و هم جغرافیای پایدار شهری سخت نیازمند مشارکت داشتن مردم هستند چرا که برای جذب گردشگر ،مردم یک جامعه حرف اول و آخر را می زنند تا آنجا که در کشورهای توسعه یافته از برخی رسانه ها فقط و فقط برای آموزش شهروندان در موضوع « رفتار مناسب با گردشگران » استفاده میشود یا از رسانه برای تفهیم این امر مهم بهره می برند که در جهان امروز صنعت گردشگری چه مزایا و محسناتی دارد زیرا به درستی باور دارند که مردم وقتی در این حوزه یا حوزه های دیگر مشارکت خواهند کرد که سهمی از آن ببرند و یا در منافع آن سهیم باشند سخن کوتاه آنکه در هر دو موضوع مورد بحث ما بیش و پیش از هر چیز نیازمند فرهنگ سازی هستیم و بخش مهمی از این فرهنگ سازی فقط و فقط با رسانه انجام خواهد شد پس از آن است که خواهیم دید مردم خود داوطلب مشارکت میشوند بی آنکه بقول ژان پل سارتر « برایشان دعوت نامه ارسال کنیم »