دوربین خط سوم

  • بانک رفاه

  • باردید استاندار ار ایستگاه نوروزی سرخ رود

با خط سوم

  • برای زنان کارآفرین ایرانی

  • آتشکده‌های مهارت و توفان سیاست

  • ‏یک الگوی ناب در عرصه اطلاع رسانی

  • ارزشیابی سیستم منابع اطلاعات پژوهشی

  • کنترل و نظارت و تصمیم گیری در مواقع بحران

  • سرمایه گذاری در مهارت آموزی و نقش آن در تولید ناخالص داخلی.

  • پیام مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان مازندران به مناسبت فرا رسیدن سال جدید. د

  • فواید روزه برای سلامتی چیست؟

  • رسانه های چکمه پوش و ستاره بر دوش

  • مفهوم همت در اقتصاد

  • ما و ناترازی ها بقلم جعفر سهرابی

  • ‏ما و ناترازی ها

  • ‏‏‏رمز و رازهای مانایی یک مکتب و امت

  • ‏نقش رسانه در مشارکت اجتماعی شهروندان جهت توسعه گردشگری و جغرافیای پایدار شهری

  • وندالیسم یا پدیده تخریب گرایی اموال عمومی

  • درباره شهیدعلی نبی پورانگجی

  • جشن باستانی امرداد

  • رد یک شایعه

  • ‏نظام منسجم و کارآمد بازرسی در شهرداریها

  • ‏ما و یک دوم خرداد و یک حماسه دیگر !

  • مدیریت تصمیم گیری

  • ‏نقش فضای سبز در توسعه پایدار شهری

  • مهم ترین خواص سیب

  • سواد سلامت رسانه در نوجوان و جوان

  • ‏از مرزهای ملی تا مرزهای ضد ملی

  • ‏جهش ، مردم و راهی همه افتخار و سرفرازی

  • (نوبهار است در آن کوش که خوش دل باشی

  • مروری بر شرح وظائف نمایندگان مجلس شورای اسلامی

  • بهره وری در محیط کار

  • نقش مدیریت شهری در استفاده بهینه از منابع آبی در آبیاری فضای سبز

  • بستم بهمن سالروزاجرای عملیات ظفرمند والفجر

  • عملیات ظفرمندوالفجرهشت نقطه عطف دفاع هوایی کشوردردوران دفاع مقدس

  • هیرکانی نبض پنجاه میلیون ساله ی زمین

  • ‏فضای سبز و تاثیر آن بر شهر و شهروندان

  • مشارکت های مردمی ، بایدها و نبایدها

  • روابط عمومی ، پدیده عصر نو یا پسامدرنیته

  • تاثیر دوره های آموزشی در ایجاد انگیزه و پیشرفت کارکنان شهرداری ها

  • رسانه های چکمه پوش و ستاره بر دوش

  • هر که « باد کاشت » لاجرم « طوفان درو کرد

  • طوفان الاقصی ، تلاش هارآتص و باقی قضایا

  • مقتل خوانی به روایتی دیگر

  • تبلیغات

    کد خبر : 8007
    تاریخ خبر : 1403/5/27

    ‏نقش رسانه در مشارکت اجتماعی شهروندان جهت توسعه گردشگری و جغرافیای پایدار شهری

    چکیده خبر :

    یادداشتی از حمیده ظاهری

    انسان قرن حاضر با یک شبکه رسانه ای رنگین کمانی مواجه است که همه تار و پود او و جامعه اش را در بر می گیرد پس ناگفته پیداست در چنین زمانه ای ، رسانه صرفا یک ابزار ...

    متن کامل خبر :

    یادداشتی از حمیده ظاهری

    انسان قرن حاضر با یک شبکه رسانه ای رنگین کمانی مواجه است که همه تار و پود او و جامعه اش را در بر می گیرد پس ناگفته پیداست در چنین زمانه ای ، رسانه صرفا یک ابزار اطلاع رسانی نیست بلکه علاوه بر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی « خط سیر » زندگی انسان را نیز تبیین و تدوین می کند پس بیهوده نیست که یک ضرب المثل انگلیسی می گوید :« اگر دنبال برگ برنده ای اول یک رسانه تهیه کن !!» و باز بی جهت نیست که بزرگترین سرمایه داران عصر حاضر صاحب و مالک بزرگترین رسانه های مکتوب ، ‏شنیداری و دیداری هستند چرا که به گفته یک جامعه شناس نروژی :« رسانه قرن ما تعیین کننده سرنوشت ما است » این همه را گفتیم تا بر این مهم تاکید کنیم برای مشارکت مردم یک جامعه در اهداف و برنامه های آن جامعه رسانه نقش بی بدیل و بی تکراری دارد اما این همه قصه رسانه و جادوی آن نیست چرا که وقتی این ابر ابزار قرن ما میتواند درست ایفای نقش کند که رسانه را به افراد آگاه ، متخصص و بلند همت بسپاریم و لا غیر . باری هم گردشگری و هم جغرافیای پایدار شهری سخت نیازمند مشارکت داشتن مردم هستند چرا که برای جذب گردشگر ،مردم یک جامعه حرف اول و آخر را می زنند ‏تا آنجا که در کشورهای توسعه یافته از برخی رسانه ها فقط و فقط برای آموزش شهروندان در موضوع « رفتار مناسب با گردشگران » استفاده میشود یا از رسانه برای تفهیم این امر مهم بهره می برند که در جهان امروز صنعت گردشگری چه مزایا و محسناتی دارد زیرا به درستی باور دارند که مردم وقتی در این حوزه یا حوزه های دیگر مشارکت خواهند کرد که سهمی از آن ببرند و یا در منافع آن سهیم باشند سخن کوتاه آنکه در هر دو موضوع مورد بحث ما بیش و پیش از هر چیز نیازمند فرهنگ سازی هستیم و بخش مهمی از این فرهنگ سازی فقط و فقط با رسانه انجام خواهد شد پس از آن است که خواهیم دید مردم خود داوطلب مشارکت میشوند بی آنکه بقول ژان پل سارتر « برایشان دعوت نامه ارسال کنیم »

    اولین دیدگاه این خبر را هم اکنون ارسال کنید !

    ارسال دیدگاه

    نام و نام خانوادگی
    آدرس ایمیل
    دیدگاه من
    صفحه مورد نظر یافت نشد !