خط آزاد
گام بلند گازرسانی در سوادکوه
عبدالجواد توحیدی مقدم به عنوان دبیر شورای فضای مجازی استان مازندران منصوب شد
قایمشهر
قایمشهر
بهره برداری رسمی خط پردازش زباله قائم شهر
دد شایعه تعطیلی 9 اردیبهشت ماه 1404 مدارس
تجلیل از روابط عمومی شهرداری سرخ رود
تاکید مدیر شعب بانک کشاورزی مازندران بر اهمیت ورزش بانوان
برترین امروز
-
رهبر معظم انقلاب در حرم امام: در قضیه هستهای طرح آمریکا صد درصد ضد «ما میتوانیم» است. ...
-
انقلاب ما مردمی ترین انقلاب در طول تاریخ بوده ...
-
تغییر ساعات کاری ادارات مازندران: تا اطلاع ثانوی پنج شنبه ها ...
-
استاندار مازندران :ایران دربرابرتهدیدهاسرخم نمی ...
-
رهبر انقلاب در خطبه نماز عید فطر:رژیم صهیونی تنها نیروی نیابتی منطقه است. ...
با خط سوم
برای زنان کارآفرین ایرانی
آتشکدههای مهارت و توفان سیاست
یک الگوی ناب در عرصه اطلاع رسانی
ارزشیابی سیستم منابع اطلاعات پژوهشی
کنترل و نظارت و تصمیم گیری در مواقع بحران
سرمایه گذاری در مهارت آموزی و نقش آن در تولید ناخالص داخلی.
پیام مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان مازندران به مناسبت فرا رسیدن سال جدید. د
فواید روزه برای سلامتی چیست؟
رسانه های چکمه پوش و ستاره بر دوش
مفهوم همت در اقتصاد
ما و ناترازی ها بقلم جعفر سهرابی
ما و ناترازی ها
رمز و رازهای مانایی یک مکتب و امت
نقش رسانه در مشارکت اجتماعی شهروندان جهت توسعه گردشگری و جغرافیای پایدار شهری
وندالیسم یا پدیده تخریب گرایی اموال عمومی
درباره شهیدعلی نبی پورانگجی
جشن باستانی امرداد
رد یک شایعه
نظام منسجم و کارآمد بازرسی در شهرداریها
ما و یک دوم خرداد و یک حماسه دیگر !
مدیریت تصمیم گیری
نقش فضای سبز در توسعه پایدار شهری
مهم ترین خواص سیب
سواد سلامت رسانه در نوجوان و جوان
از مرزهای ملی تا مرزهای ضد ملی
جهش ، مردم و راهی همه افتخار و سرفرازی
(نوبهار است در آن کوش که خوش دل باشی
مروری بر شرح وظائف نمایندگان مجلس شورای اسلامی
بهره وری در محیط کار
نقش مدیریت شهری در استفاده بهینه از منابع آبی در آبیاری فضای سبز
بستم بهمن سالروزاجرای عملیات ظفرمند والفجر
عملیات ظفرمندوالفجرهشت نقطه عطف دفاع هوایی کشوردردوران دفاع مقدس
هیرکانی نبض پنجاه میلیون ساله ی زمین
فضای سبز و تاثیر آن بر شهر و شهروندان
مشارکت های مردمی ، بایدها و نبایدها
روابط عمومی ، پدیده عصر نو یا پسامدرنیته
تاثیر دوره های آموزشی در ایجاد انگیزه و پیشرفت کارکنان شهرداری ها
رسانه های چکمه پوش و ستاره بر دوش
هر که « باد کاشت » لاجرم « طوفان درو کرد
طوفان الاقصی ، تلاش هارآتص و باقی قضایا
مقتل خوانی به روایتی دیگر
تبلیغات
ارزشیابی سیستم منابع اطلاعات پژوهشی

چکیده خبر :
یادداشتی ازکوثر حاجیان، مسئول آموزش و پژوهش شهرداری سرخ رود
قبل از هر سخنی باید گفت علاوه بر ارزیابی منابع پژوهش با استفاده از بررسی منابع و بررسی محتوا، پژوهشگران بسیاری در سراسر جهان، منابع ...
متن کامل خبر :
یادداشتی ازکوثر حاجیان، مسئول آموزش و پژوهش شهرداری سرخ رود
قبل از هر سخنی باید گفت علاوه بر ارزیابی منابع پژوهش با استفاده از بررسی منابع و بررسی محتوا، پژوهشگران بسیاری در سراسر جهان، منابع پژوهشی را به اعتبار پدیدآور آن آثار مطالعه میکنند و در اثر پژوهشی خودشان به نویسندگان معتبر استناد میکنند. اما مواقع زیادی هم هست که ما با نویسندۀ اثر آشنا نیستیم. در این هنگام باید چهکار کنیم؟از آنجا که پدیدآور هر اثر پژوهشی میتواند انگیزههای متفاوتی از نگارش آن اثر داشته باشد (از یک دغدغۀ ذهنی در موضوعی خاص گرفته تا هدف کسب درآمد، شهرت، فراغت از تحصیل و ارتقاء تحصیلی و غیره) و شاید هرگز مخاطبان از انگیزۀ پدیدآور آگاه نشوند، باید سعی کنیم تا حد امکان در مورد آن پدیدآور اطلاعات کسب کنیم تا بتوانیم در مورد استفاده کردن از آن اثر در اثر پژوهشی خودمان تصمیمگیری کنیم. برای این کار، هنگام بررسی اعتبار آثار، از دیدگاه شناخت نویسندگان و اعتبار آنها، میتوانیم موارد زیر را در نظر داشته باشیم: - اثر نویسندگان واقعی داشته باشد. منظور نویسندگانی است که وجود خارجی دارند. متاسفانه گاهی اسامی نویسندهها ساختگی است.- وابستگی سازمانی یا نشانی ایمیلی نویسندگان مشخص (و ترجیحاً معتبر) باشد. -در مواردی که به نوشتههای نویسندهای اطمینان نداریم، خوب است که دربارۀ زمینههای مطالعاتیاش تحقیق کنیم. این روزها با وجود شبکههای اجتماعی مختلف مانند لینکداین، ریسرچگیت، فیسبوک، توئیتر، و غیره کسب اطلاعات دربارۀ نویسندگان حقیقی و حقوقی، چندان دشوار نیست؛ بهویژه در مورد نویسندگان خارجی این جستجو بسیار کاربردی و رایج است. - تخصص نویسنده را در آن حوزه بررسی کنیم. برای این کار علاوه بر اینکه میتوانیم رشتۀ تحصیلی نویسنده را با موضوع و محتوای اثر مطابقت دهیم، با جستجوی نام نویسنده در پایگاههای اطلاعاتی و پژوهشی، پیشینۀ حوزۀ نگارشی او را بررسی کنیم.